خدایا ؛ عقیده ی ما را از دست عقده هایمان مصون بدار !؟

پایگاه همدان شطرنج

یادمان باشد

هر فردی ، فارغ از همه ی کارهای خوب و بدی که انجام داده است

حتی اگر یگ گام برای پیشرفت ورزش شطرنج برداشته باشد

همواره برای شطرنج دوستان قابل احترام خواهد بود

 

متاسفانه در چند هفته ی اخیر در فضای شطرنج همدان شاهد برخی از واکنش های غیرطبیعی و اظهار نظرات دور از انصاف برخی از همراهان دیروز رئیس برقرار ! و جداشدگان امروز رئیس رفتنی ! می باشیم که با گم کردن خود ! همه ی خدمات ارزشمند و کم نظیر رئیس و اعضای فعلی هیأت شطرنج استان همدان ( بالخص در یک سال و نیم اول ) را کلاً از یاد برده و یا شاید هم در این برهه ی زمانی خاص خود را به فراموشکاری مصلحتی زده اند !

لذا پایگاه همدان شطرنج ضمن یادآوری این نکته ی مهم که همچنان و همچون همیشه (گذشته ، حال ، آینده) موافق و مدافع عملکردهای مثبت هیأت شطرنج و مخالف و منتقد عملکردهای منفی هیأت شطرنج می باشد ! تاکید می نماید که حفظ حرمت رئیس و یکایک اعضای فعلی هیأت شطرنج استان همدان ، فارغ از همه ی انتقادهای فراوان و به حقی که ( بالخص در یک سال و نیم دوم ) به این عزیزان وارد است ؛ همواره بر همه ی شطرنج دوستان واجب بوده و جامعه ی ورزش شطرنج استان همدان ، هرگونه اهانت و یا بی مهری به زحمتکشان قبلی و فعلی و آینده ی هیأت شطرنج استان همدان ، از سوی هر شخصی هم که باشد را قطعاً نخواهند پذیرفت !

همچنین به این دوستان انگشت شمار نون به نرخ روز خور ! هم پیشنهاد می نمائیم که از شدت هراس و دستپاچگی سرنوشت منافع خود در هیأت بعدی ، مرتکب اورلوک های پیوسته ی ورزشی و اخلاقی در نزد افکار عمومی جامعه ی باهوش ، نکته سنج و خوش حافظه ی ورزش شطرنج استان همدان نشوند !

 

با سپاس فراوان از خدمات ارزشمند هیأت شطرنج قبلی و فعلی

و آرزوی موفقیت برای هیأت شطرنج آینده در سایه ی حق و همدلی

یکایک اعضای جامعه ی ورزش شطرنج استان همدان

 

{ استثنائاً استفاده از مطالب فوق با ذکر یا بی ذکر منبع ، مطلقاً ممنوع است }




لطفا نظرات ، پيشنهادات ، انتقادات و مطالب مورد نظر خود را با ما درميان بگذاريد .

اسلایدر